درحال بارگذاری...

انواع گل میمون

دسته بندی: بلاگ پروازیاران سیرنگ

انواع گل میمون


انواع گل میمون

گونه های مختلف گل میمون


با داشتن بیش از ۳۰ نوع مختلف، تعداد اندکی از گل ها هستند که به اندازه ی خانواده گل های میمون، اینقدر فاخر و باشکوه باشند. این گل ها را می توان در انواع گل آرایی ها و دسته های گل، در باغ ها و باغچه ها، و به طور کل هر مناسبتی، استفاده نمود، و زیبایی خیره کننده ای به محیط بخشید.

این گل، یک معنای پنهان و نماد خاصی طبق افسانه ها و فرهنگ های عامیانه مردم دارد. گل میمون، بیشتر از چیزی است که دیده ها بتوانند درکش کنند.

انواع مختلف گل های میمون:

در ادامه ی مقاله، بهترین و جذاب ترین انواع گل های میمون را آورده ایم، که ممکن است شما از وجود آنها بی اطلاع باشید.

گل میمون Frosted Flame:

گل Frosted Flames از بی نظیرترین انواع گل های میمون هستند. برگ های این گل به رنگ عاج و یا کرم رنگ است و شکوفه هایی به رنگ های صورتی، قرمز، زرد و کرم رنگ دارد. برخی از گونه های این گل نیز برگ هایی دورنگ دارند.

این گل ها تا ارتفاع حدود 45 سانتی متر رشد می کنند و گیاهان مناسبی برای کاشت در گلدان یا حاشیه های باغ هستند

گل میمون Rocket:

گل های میمون Rocket، بلند و محکم همراه با ساقه هایی هستند که تا ارتفاع 90 سانتی متر رشد می کنند. این گلها در برابر گرما به خوبی مقاومت می کنند و شکوفه های آنها، در ۸ رنگ متفاوت و زیبا، پدیدار می گل میمون Bright Butterfly:

گل های میمون Bright Butterfly تقریباً تا ارتفاع ۳ فوت رشد می کنند و دسته هایی از گلهای باز و بزرگ را تشکیل می دهند. این گل ها در هفت رنگ خیره کننده پدیدار می شوند که برای زینت بخشیدن به باغ شما، بی نظیر هستند.

گل میمون Madame Butterfly:

گل های میمون Madame Butterfly، تلاقی بین گل های میمون Rocket و گل های میمون Bright Butterfly هستند. گلهای آنها به صورت کامل باز نمی شوند، و به گل های آزالیا، شباهت زیادی دارند. شکوفه های این گیاه زیبا در رنگ های قرمز، بنفش، صورتی، بنفش کم رنگ، نارنجی، زرد و سفید پدیدار می شوند.

گل میمون Chandelier:

گل های میمون Chandelier، در بوته هایی رشد می کنند که برگ ها و گل های آنها به سمت بیرون گسترش دارند. شکوفه های آنها کمی کوچکتر از انواع دیگر میمون ها است، اما از لحاظ زیبایی، چیزی کم ندارند. شکل زیبا و الگوی بی نظیر قرار گیری گلبرگ ها در کنار یکدیگر، این گل ها را به گزینه ای عالی برای کاشت در گلدان های معلق، تبدیل می کند

 


مریم رخشانی، تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۸


گل میمون#گیاه شناسی#کشاورزی مدرن#پهپاد کشاورزی

این مطالب را هم بخوانید!

آیا می دانید سیرنگ دارای گواهی...

این مطلب توسط پروازیاران سیرنگ منتشر شده است

ادامه مطلب »

محصولات کشاورزی کشت پاییزه جنو...

بعد از اینکه با شرایط کشت پاییزه استان‌های جنوبی و زمان‌بندی آن آشنا شدید، لازم است که بدانید برای کشت پاییزه جنوب چه محصولاتی را می‌توانید درزمین و باغ خودتان به کارید.

ادامه مطلب »

افات مهم درختان پسته

این مطلب توسط پروازیاران سیرنگ منتشر شده است

ادامه مطلب »

در سراسر ایران با کاربران حرفه‌ای

عملیات کارشناسان سیرنگ

استان مازندران
استان گلستان
استان آذربایجان

+98 21 4417 9162

مدیر فروش داخلی 107

+98 21 4417 9168

کارشناس فروش 1 - داخلی 101

+98 21 4417 9112

کارشناس فروش 2 - داخلی 102

+98 21 4417 9218

کارشناس فروش 3 - داخلی 103

+98 21 4417 9234

مدیر ترویج - داخلی 108

+98 21 4417 9228

خدمات پس از فروش - داخلی 116